Monday, May 25, 2009


adik n kakak




gmbr kedua beradik ni sepupu ak hehehe ade n3 sebelum ni ak buat pasal diorg....actually diorg antara yg paling kecik so mmg best tgk telatah diorg..gmbr kat atas ni diorg pakai tudung permaisuri nenek ak.....yg kiri tu syiran n yg kanan tu kuntum kakak die...diorg ni beza setahun je kuntum tu..kakak die 1 th 7 bulan adik die 7 bulan..tp kuntum tu mmg seorg kakak bertanggungjwab....

umi kuntum : kakak jaga adik yer umi nk g pasar
kuntum : (menggangukan kepala)

ak balik pasar dengan umi die adik ak cite psal telatah diorg mmg kuntum jaga betul adik die....

1st situation
jagakan adik die yg tgh tido hahahah..mana tak nye siap kat buai adik die main cak cak lg terjaga la syiran...


2nd situation
adik die tgh meniarap then die amik botol susu nk suapkan adik die.....sambil buat2 cara baring tunjuk kat adik die suh ikut die terlentang..tp dah buhsan agaknye adik die wat dek je...die pun baring n hisap susu tu

p/s : so diorg berdua ni mmg selalu wat ak n adik ak rindu rinduaan...kuntum sgt kamceng ngan ayah ak...sume mende suh bagi pak long die bagi...except telefon br yg umi die belikan untuk die

2 comments:

Zuhaini said...

haha.. comelnya! :) geram tengok!

www.my-alia.com

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

wa...tomey nyer dua2...
kakak nyer kelakar la...hehe