Wednesday, October 21, 2009

my best friend engagement



10 tahun tak jumpa huhu lama kalo memasing dah kawen anak mesti dh darjah 2 or 3 hahaha tak logik sungguh...since form 4 tak jumpa time bile kawennnya...so sabtu lalu bersamaan hari raya deepavali shikin merayakan hari pertunangan...dalam banyak2 tarikh ko pilih tarikh tu gak kan...ko memang 1 malaysia la shikin....anyway still same mulut tak reti diam...org ngah bincang kat bawah pasal ko nye pertunangan pun leh dgr suara ko nsb baik la suara ko tu lembut2 ala2 sopan gitew...sopan ke...huhuhu..iskhh kalo ak jadi mak mentua reject u baik pilih kawan ko ini hahahha...anyway congratez on ur engagement...cecepat kawen jgn tunggu lama ko tu dah tua hahaha(ok kami sama umur)


ok nak berangan tunang gak.....pegang bunge org...duduk atas katil org berangan bertunang dengan anak raja...berangan sampai tido ....



p/s : pakai selendang letak cekak2 yg mcm crown tu hahaha ready to tunang

6 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

tahniah2
selamat bertunang

hehehhe didi bila lagi?

=D

DiLa cAnTik said...

bgus2...amik berkat nih...
mne tau silap2 pasni ko plak...
tahniah dd...:)

Didi Nadhirah said...

kak yanie : tunggu kak yanie la dulu
dila xcntik : doa2kan lah agar ak mendapat pakwe cepat

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

++ thanks add akak di FB (^_^) ++

L said...

nk dpt pakwe cpt??
g keje nek train..
pastu men kenyit2 mate..
mesti dpt..
kui3

Didi Nadhirah said...

L :dh pernah try dah...tak dapat pun
kak yanie : u're welcome