Monday, November 16, 2009

luKa di TanGan naMpaK bErDaRah LuKa Di hAtI tAK SiApA TaHu




luka di tangan nampak berdarah luka di hati tak siapa tahu...hahaha tajuk anyway lirik lagu ni...currently i sgt obses lagu ni dulu kat utube ade tapi sekarang non ado terpaksala dengar kat imeem tersekat2 anyway lagu ni by anne hamid tajuk zapin berkasih....i memang suka lagu2 meliuk lentok camne rs cam menari tapi tak pandai pun....anyway kalo kat umah tu hentam je la depan cermin huhuhu






Seri mahligai puncaknya menjulang tinggi
Tempat puteri bermandi cahaya bulan
Pada siapa hendak ku menumpang kasih
Menanti saat ditentukan Tuhan

Sapu tangan jatuh di tengah sawah
Terbang bersama angin yang berlalu
Luka di tangan berdarah nampak berdarah
Luka di hati tak siapa yang tahu
Merana sendiri

Nyiur gading baru hendak berbuah
Pokok senduduk tak berbunga lagi
Sudah kau dapat gading bertuah
Tentulah tanduk tak berguna lagi

Biar luluh tulang ku bercerai
Bara selautan pun sanggup kurenangi
Cintamu bagai si embun pagi
Datang sang mentari hilang tak berganti

Ini bukan lagu kecewa
Hanya pujuk hati luka
Bukan niat mengubat jiwa
Melayan hati yang lara

Ini bukan lagu kecewa
Hanya melayan asmara
Bukan niat mengubat jiwa
Melayan hati yang lara



tp rasernye kurang dah org suka lagu2 camni....takpe2 i ade untuk bg sokongan mendengar

p/s : iza buin i bukan tua ok.....tp nk memartabatkan lagu camni.....bukan mcm ko huhuhuhu

5 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

luka kat tangan kena letak minyak gamat....hehehhe

luka di hati...? kena cari pakwe baru

hihihhi

Didi Nadhirah said...

baik kak yanie hehehe

L said...

oo,ini lagu ekh??

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

lama tak hapdet blog dik?

=D

Didi Nadhirah said...

hehehe coming2 soon