Saturday, December 12, 2009

happy birthday SuSu 13/12

to my dearie Nor Suhana binti Md Noor aka su su 1st of all i would like to wish happy born day yg ke berapa 30 kan hahahaha..may ur wish come true...n cepat2 kite dapat jodoh hahahaha nk jugak doa untuk diri sendiri..menyelam sambil tgk org berenang la katakan...anyway thanks for being my friend for almost 8 years...kite rapat since kite futher study kat ipoh...sesama menempuh onak dan duri cari umah sewa bersama..lepak kat umah abg sedara ko..then pepagi kul 6 dh kuar g tempat study....tgk i kena berak ngan burung ms tgh lepak2 bwh pokok...demm burung tu...tak le tgk org relek sikit....g cr tempat muet dgn i sampai sesat2 kat ipoh tu...time bekerjasama tiru2 dalam kuiz n ujian tp kite tak sehebat kawan baik ko tu waktu final pun pandai...time waktu rehat sejam pun kite sempat balik umah lagi...yg pelik tu sampai leh tido makan n mandi lg..tp lepas tu apa lagi kite pecut bape km sejam (padahal jalan kaki je) nk g kelas en vishnu tu...g mandi air terjun ngan kak hasni n abg leh....g genting sesama....time akhir zaman study dip kite tu kenangan manis ke apa tah tak tau nk cakap heheheh...mayb boleh simpan sebagai kenangan n boleh cite kat anak cucu kan(nenek howt dulu hahahha) eventhough kedua2 mereka dah bahagia bersama pasangan masing2 kan...anyway life must go on kan sue....byk la kenangan manis kite..anyway luv u sue





p/s:nanti kite jumpa next week leh g melawat umah br hehehehe

1 comment:

GhOsToNe said...

slmt hari lahir...

smga pnjg umo!

murah rzki!