Monday, January 4, 2010

bihun kari Kari yang kaYA Raya

6.30 am.tett..tutup jam hendset..sambung tido 5 minit(.janji ngan ayah nak kuar kul 7) 6.45 am..pintu diketuk.....automatik bangun....
6.50 am dalam bilik air kena ketuk pintu lg mama nk g keje
7.15 am start my long journey to office
7.50 dekat area2 jalan nk kuar kawasan umah (jemmm)
8.10 samapi KBMC drop ayah kat situ for medical check up
8.17 sampai office parking kete
8.45 makan beehon kari

-beehon kari yang mengandungi ayam yang ditaruk sendiri kerang yang dipilih kuantitinya dengan sendiri...tauhu kering yang amat disukai sekali 5..I amik....
-kek roll amik 3 keping and pulut panggang amik 2
(jelas betul ketamakan I di pagi isnin yang mulia ni)


gmbr digoogle kerana tak sempat nk snap anda nampak tauhu yang berenang2 sebanyak empat keping itew...bagaimana anda sukakannya....I pun suka mesti pilih



mode : ngantuk..kenyang..happy(every monday breakfast di sponsor oleh big boss)

p/s: asam seludup dlm bilik yang beli kat jusco semalam dirampas oleh pihak berkuasa di rumah(mama) suka sangat makan asam kan mama dh bgtau dulu...xelok makan asam

13 comments:

Zuewairy said...

meh sini skit;)

miss izan said...

big bos blanje? erk! jeles...

GhOsToNe said...

alama..

ak dh la lapar gile nieyh...

GhOsToNe said...

lapa sgt2..

mask tok i skali k..

Si budak Aboi said...

owh sdpnyer...!

..nOj.. said...

aduhhh sgt kejam gambo tu... lapo lapo

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

jangan makan asam...
kang masam jer muka nyer
dah tak comey...

hehehheheh

Didi Nadhirah said...

Zuewairy: sudah habis la nk bg pun
miss izan: setiap monday ok sila jangan jeles
GhOsToNe: nk masak waktu sekarang tak dapat la
Si budak Aboi: memang sedap kenyang smpai skrg
..nOj..: gmbr ni tidak kejam hehehe
y.a.n.i.e putrajaya : tp asam tu sedap hehehehe

Chooyaya! said...

sedapnya mee curry...... yum2!

Liyanaroxx said...

sedapnya....terus terliur!!=P

zack zukhairi said...

selera tengok kari itu! sluurrp!

annaskeatiakuh said...

sdap nye.lme xkne :D

sI tEDI said...

ekekekkeke..

aku dah lama x makan asam!