Wednesday, January 6, 2010

motif..apa kehalnya....pelik..curious..

terkejut I tetibe balik dr semayang bukak gmail status kak mun di ID nye




huhuhu...terkesima I di situ seketika...kak mun kamu org yang jujur...tapi kenapa lepas I tanye motif terus sign out...I tak minta digelar begini....adakah ianya lahir dari hatimu yang tulus dan ikhlas...kak mun buatku ceria dan tersenyum di petang hari..I lap U :)

p/s: pastikan niat kamu betul kak mun  bukan untuk merasuah saya...:P

16 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

kamoo memang chantik
hehhehe

PiNkY bLuE said...

haha.motif?????????

Didi Nadhirah said...

kak yanie : thanks u kak yanie...kamu cantik jua
pinky blue : ya motif kena tanye tuan punyer badan

Munirah Abd said...

hahha wei wei aku punya wifi laptop tadi bengong..aku nak buat status lain tertekan status ko..wei wei ni status ko yg tulis dulu tauuuu...ko menceroboh aku punya gmail tauu..ngek negek..hahhaa

ah aah nak rasuah aku nak kasut eclipse satu!!!

Didi Nadhirah said...

aikk bile masa ak jumpa lappy ko nak ceroboh masuk lak tu...padahal kita udah tidak ketemu sejak di perhentian dulu...huhuhuhu

Jard The Great said...

didie chantek mcm pelakon korea.. ehehe

SENORITA ZATY said...

u mmg cantek la , dear , comel ! huhu

Didi Nadhirah said...

Jard Tge Great: tersipu2 sendirian hehehe
senorita zaty : :) thanks

smiley said...

Hahahaha...kak mun...ohh...bahaya nih didi...jeng jeng...ape kah maksud tersirat kak mun tuh..hahaha

regards,
Triplesmiley

..nOj.. said...

hahaha ade mende nk mintak la tu kot

Farin said...

mmg cantek n cun pon senjak blaja kt poli dlu....huhuhu...ari2 jln gi kelas mesti kene intai dr blok blakang..hehhe

Didi Nadhirah said...

smiley : 2 la kak mun ni double meaning sungguh

..nOj.. : die nk mintak kasut eclipse

farin : aik sape lak takde keje ngintai dr blok blekang tu

Aini said...

didi cantik nak mengalahkan si dila cantek ke?? hehe..

Didi Nadhirah said...

aini koni : dila cantik tu declare diri sendiri I org declare tau hehehe

Munirah Abd said...

aku nak ko belanja kasut eclipse satu!!!!!

Si budak Aboi said...

hurm kate org baek ade makne tue!