Tuesday, January 19, 2010

bintang hati di dindingku

from last2 n3 I ade mention nk wat lampu ala2 camni...




gambar dr inchik google



kunun2 kreatif la tu kan..takpe usaha tangga kejayaan


^
^
^
^
^
^
^
^
^

dapat la jugak satu bintang walaupun rupanya huduh semacam....tp malam tido tak nyenyak la riso kertas tu terbakar hahahaha bajet cantik la tu....




nota isi perut hatiku : kesimpulannya lampu tu guna semalam je...pastu bile nk bukak next malamnye mentol tu sendiri dah terbakar.....

13 comments:

Zuewairy said...

romantiknya;)

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

keretif nyer adik kak yanie nih

hehehhehe....akak nak lampu bulan ada?

puteri katak said...

chantek lah...
tapi sayang nape mentol dia dah terbakar???

puteri katak said...

hehehe.. channteekkk..
tapi nape mentol dia dah terbakar??

JMR said...

weih..cun r lampu tu..mana dpt?
tp psl lak 1mlm je dh tbakar mentol tu..iskh2..

..nOj.. said...

mentol tu dh x larat nk jadik bintang kot. tu yg sengaja membakar diri sendiri. hehe

GhOsToNe said...

uhuks!!!

baguih2!

L@n@ said...

ape tgu lagi tukar mentol lerrr..hihi

aNIe said...

Alahai...dapat bintang semalam aje ke? Lorrr ..sian dah terbakar lah pulak

cik EPAL said...

uihh terbakar

Munirah Abd said...

hahah lawak la ko didi

::aMaD:: said...

sweet yellowish! =D

perempuan ITU said...

lawa2 macam nak panggil bomba japs

;)