Wednesday, January 27, 2010

hasil tulisan






ok ni tulisan yang I buat dengan menggunakan tangan kiri..yang kecik kat bawah tu...lak hasil tulisan tangan kanan I..ok fine dedua tulisan kanan ke kiri memang buruk....nk wat camne itu je yang termampu..anyway I memang dah lama tak menulis tuntutan kerja tak memerlukan I untuk menulis...so bile dah start menulis rasa kekok lak...terutamanya bile nk isi borang kerja rasa mcm nk nangis je bile la nk habis isi..kekadang tok nenek upsr pun nk letak bagai letih den

nota isi perut hatiku : cepat la jumaat nk cuti2

12 comments:

Anonymous said...

cute wat tulisan tuh
boleh dikatakan unik

loti
kelabuasapku.blogspot.com
dh log out br nak komen
huang...huang...huang

Aini said...

jangan jeles, i cuti khamis, jumaat, sabtu & ahad ni.. huhu =)

Si budak Aboi said...

emm didi pun buat jugak tag ni eek!

ops jom join contest kat blog aboi!

Ms.Independant said...

kemas je didi wat!

:)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

comel.
macam anak me tulis.hehehe.larikss

sI tEDI said...

tulisan aku besau!

full of love,keyna said...

cantik juge pki left hand

::aMaD:: said...

tau xpe.
bile da keje..dah xde sgt da nak tulis karangan panjang2.mmg lari abes lah stail2nye..

pandai yer tls gne tgn kiri.. =p

Kancilbiru said...

ko kja apa weh tak menulis???

ishiko said...

ok per tulisan tuh... ngeee~

annaskeatiakuh said...

slagi boleh bace,kire ok la tuh....:)

Zura said...

klasik...